RENDELÉSEK
REHABILITÁCIÓS OSZTÁLY
EGYNAPOS SEBÉSZET
ÜGYELET
Váltás akadálymentes változatra

Nyitvatartás: hétfőtől péntekig 7-19 óráig
Cím: 2112 Veresegyház, Gyermekliget utca 30.
Előjegyzés: 06 28 389 625

ARS POETICA
ELÉRHETŐSÉGEK
EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK
MAGÁNRENDELÉSEK
"HÓNAPRÓL HÓNAPRA"
BETEGJOGI TÁJÉKOZTATÓ
BETEGELÉGEDETTSÉG
KÖZÉRDEKŰ ADATOK
PÁLYÁZATOK
GY.I.K.
GALÉRIA
TÁMOGATÓINK
ARCHÍVUM





Ügyelet

Az ügyeletes orvosnál lévő mobil telefon száma: 06-20-92-20-082

Alapellátási ügyelet adatai

Ellátott terület, üzemelési idő:

Munkanapokon: 18 órától 07 óráig

Munkaszüneti napokon: 07 órától 07 óráig

(Ügyeleti időn kívül, panasz esetén kérjük keresse fel háziorvosát vagy helyettesét.)

Ügyelet székhelye: 2112 Veresegyház, Gyermekliget út 30.
Misszió Egészségügyi Központ

Gyermekügyeleti ellátás
Munkaszüneti napokon szombaton reggel 9-től 13-ig a Misszió Egészségügyi Központ belgyógyászati rendelőjében.
Ellátást csak a rendelőben biztosítunk, hívásra a központi ügyeleti szolgálat megy ki.

Otthoni teendők gyermekkori lázas állapot esetén

Az ügyelet ellátási területe:

Ki és mikor hívhat mentőt?

Mentés szükségessége esetén bárki - állampolgárságtól és egészségbiztosítási jogviszonytól függetlenül - hívhat mentőt a Magyar Köztársaság területén.

Milyen esetekben hívhatunk mentőt mentés céljából?

Minden esetben, amikor a beteg azonnali egészségügyi ellátásra szorul:
• ha életveszély, vagy annak gyanúja áll fenn (eszméletlen állapot, bármilyen eredetű súlyos vérzés, stb.);
• baleset, sérülés, bármilyen eredetű mérgezés esetén;
• megindult szülés, illetve a fennálló terhesség alatt bekövetkező rendellenesség miatt;
• ha erős, szokatlan, ismeretlen fájdalom, vagy más riasztó panasz, illetve tünet észlelhető (pl. fulladásérzés, nehézlégzés, végtagbénulás, stb.);
• ha olyan magatartászavart észlelünk, mely során a beteg saját maga, vagy mások életét veszélyezteti.

A mentők hívószáma az ország egész területén (minden vezetékes és mobil telefonról): 104

1999-től egységes sürgősségi hívószám bevezetésére kerül sor Magyarország területén is (112). Ezt elsősorban akkor hívjuk, ha egyidejűleg a mentőkre és/vagy a tűzoltókra és/vagy a rendőrségre is szükség van.

Mentőhívás esetén az alábbi kérdések szerint tegyük meg a bejelentést:
1. Hol történt? (pontos cím, ennek hiányában a helyszín megközelíthetősége)
2. Mi történt? (a sérülés, rosszullét bekövetkezte: pl. összeesett, eszméletlen; szívbeteg fullad; magasból esett, gépkocsi elgázolta; motorkerékpárral fának ütközött, stb.)
3. Hány sérült, beteg van?
4. Milyen sérülés, panasz, tünet észlelhető? (pl. földön fekszik, lábát fájlalja; sápadt, verejtékes; fullad, nyugtalan, ajkai elkékültek; földön fekszik, görcsöl, szája habzik)
5. A bejelentő neve és telefonszáma (szükség lehet a bejelentő visszahívására, pl. pontatlan cím esetén!)
6. Várjunk a mentésirányító esetleges kérdéseire (a történtek pontosítása érdekében fontos!), és csak ezután tegyük le a telefonkagylót.

Ha nem mentést igénylő heveny megbetegedést észlel a beteg lakásán, hívja a háziorvost vagy az orvosi ügyeletet. A beteg vizsgálata alapján az orvos eldönti, hogy szüksége van-e a betegnek gyógyintézeti beutalásra és betegszállításra; ha igen, az orvos a szükséges intézkedéseket megteszi.